Koko viikko kasvisruokaa - valmis ruokalista ja herkulliset reseptit

Kuva: Panu Pälviä

Pidä kasvisruokaviikko! Näillä herkullisilla ohjeilla onnistut ja syöt monipuolisesti. Ja mikä parasta, raaka-aineet löytyvät lähikaupasta, eikä ruuan tekemiseen mene kohtuuttomasti aikaa.Lue koko juttu

Kommentit (6)

jtl

Salaattit minulle menee mut en ole ajatellut sittenkaan mitään laihdutus viikkoa tässä tehdä vaikkakin vois olla hyvä juttu, mut ain joskus tekee mieli kaikkea uuttakin harrastaa kun ollaan jo kaksisteen ku jatko polvi on muutanut pois niin ohan siin aikaa sitten.

Vierailija

jtl kirjoitti:
Salaattit minulle menee mut en ole ajatellut sittenkaan mitään laihdutus viikkoa tässä tehdä vaikkakin vois olla hyvä juttu, mut ain joskus tekee mieli kaikkea uuttakin harrastaa kun ollaan jo kaksisteen ku jatko polvi on muutanut pois niin ohan siin aikaa sitten.

Kyse oli kasvisruokaviikosta. Ei laihdutusviikosta.  Luetun ymmärtäminen?

Vierailija

Jotenkin vaikea tajuta miten tuo proteenimäärä riittäisi? Itse syön lihaa jokapäivä ja aminohapoista on testejen mukaan pulaa.

Vierailija

Tyypillisesti laitettu jotain palkokasvia jokaiseen ateriaa vaikka ei tarvitsisi. Proteiini hössötys on kyllä kummallista. Olen 95kg 188cm mies teen kasvisruokaa mutta en käytä palkokasveja ollenkaan. Syön usein kalaa mutta myös usein kasviruokaa, juustoissa ja kasviksissa tai kananmunassa on aivan kylliksi protskua vain vegaanien tulee vetää noita nyhtiksiä sun muita. Muutenkin joku sanoi että reseptit ovat vaikeita minusta taas tylsän oloisa ja mauttomia. Tekisin noista raaka-aineista aivan muuta . Tyypillisiä reseptejä kyllä, mutta minua ei kasvisten makuun noilla saisi.

Suosittelen ihan aitoja reseptejä intialaista mexikolaiwta italialaista ja esanjalaista. Ei suomalaisia puolivalmiste versioita vaan rehellistä kasvisruokaa sieltä missä ne reseptit ovat aikojen saatossa muovautuneet täydellisiksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat